Cégünk közel 10 éve jelen van, és stabil, megbízható szereplőjévé vált hazánk személy – és vagyonvédelmi, biztonságtechnikai, takarítási, valamint létesítménygazdálkodási piacának.

A Perfect Protection Solutions Hungary Zrt. azzal a céllal alakult meg, hogy az úgynevezett legerősebb cégformában – mely partnereink részére is emeltebb szintű garanciát jelenthet – álljon jelenlegi és jövőbeni Megbízóink rendelkezésére.

Társaságunk szakmai vezetése, több évtizedes rendvédelmi és vezetői gyakorlatot mondhat magáénak. Rendelkezünk mindazon minősítésekkel, engedélyekkel, (ISO 9001, 14001, 27001, 28001 tanúsítványokkal; OPTEN Kft. „A” típusú minősítésével; Személy és Vagyonvédelmi, Magánnyomozói Szakmai Kamara tagsággal; a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság adatvédelemről szóló határozatával; az Alkotmányvédelmi Hivatal 218/2011 Kormány Rendelet szerinti előzetes minősítésről szóló érvényes igazolásával, Telephely Biztonsági Tanúsítvánnyal), több mint 400 fős saját alkalmazotti állománnyal, budapesti irodával, nagykanizsai és csővári telephellyel, amelyek együttesen garantálják a tevékenységünk szakszerű és magas színvonalú végrehajtását.

Szolgáltatási tevékenységünk biztosítása érdekében, Cégünk évi 500 milliós Vagyonvédelmi Szakmai Felelősség Biztosítást (Kötvényszám: 95689277921440000), valamint évi 100 milliós Általános Felelősség Biztosítást (Kötvényszám: 95595000043317500) kötött, melyeket a Generali – Providencia Biztosító Zrt. kezel.

Üzletpolitikánk szerint arra törekszünk, hogy a szakterületeinken, a hazánkban oly sokszor tapasztalható átlagos teljesítménynél jóval magasabb színvonalon, akár hozzáadott értékek felvonultatásával – ám korrekt, elfogadható szolgáltatási áron – biztosítsuk Megrendelőink igényeinek mielőbbi kiszolgálását, valamint gyors, hatékony reagálást a felmerülő újabb elvárások teljesítése érdekében.

Rendkívül fontos számunkra, hogy a jelenlegi gazdasági és társadalmi környezetben olyan megnyugtató tevékenységet végezzünk Tisztelt Megbízóink részére, amelynek igénybevétele esetén testi épségüket, értékeiket biztonságban, míg ingatlanjaikat, építkezéseiket, gyártási és egyéb munkafolyamataikat állandó felügyelet alatt tudhatják.

Épületgazdálkodási ágazatunk komplex létesítmények üzemeltetési, felügyeleti, hibaelhárítási feladatainak ellátását foglalja magában.

Takarítási ágazatunk jelen van az állami, a nagyvállalati és a magánszektorban egyaránt.

Szeretnénk kiemelni, hogy cégünk mind a szakmai, mind a munkáltatói területen jogkövető magatartást tanúsít, a Megbízói és a törvényi elvárásoknak egyaránt megfelel. Megbízási területeinken a feladatot végrehajtó állomány a tevékenységét, formaruházatban, személyi azonosításra alkalmas kitűzővel ellátva végzi.